Belajar Buat Coklat Berpandukan 11 Video Langkah Demi Langkah

Setelah bertungkus-lumus selama beberapa bulan, akhirnya berjaya juga Puan Siti menyiapkan eBook dan Video panduan ini. Maka dengan rasa syukur ke hadrat Ilahi, terimalah eBook Bervideo Panduan Pembuatan Coklat Buatan Tangan Dari Rumah ini sebagai panduan yang berguna untuk anda mula menjana pendapatan lumayan hanya dari dapur rumah anda.

Sekarang anda tidak perlu lagi mengeluarkan belanja yang besar untuk ke kelas-kelas atau bengkel membuat coklat lagi. Anda sudah boleh belajar membuat coklat hanya dari rumah. Malah anda boleh melihat video ini berulang-ulang kali sehingga anda berjaya membuat coklat. Siti berharap eBook Bervideo ini akan dapat membantu anda untuk sama-sama memajukan ekonomi diri dan keluarga.

 Siapakah Puan Siti ?

 SITI@SHOCOLATS DALAM UTUSAN

MALAYSIA PADA 23 APRIL 2011

Selepas berita mengenai Puan Siti keluar dalam Utusan Malaysia, tempahan coklat yang Puan Siti terima semakin bertambah dan permintaan untuk mengadakan kelas coklat sentiasa ada.

Tidak semua permintaan ini dapat Puan Siti penuhi memandangkan masa dan tenaga Puan Siti yang terhad. Oleh itu, Puan Siti membuka peluang ini dengan berkongsi kepada anda tempahan coklat dan permintaan untuk kelas yang Siti terima.


                           

Jika anda berminat mempelajari Buat Coklat dari Puan Siti, Dapatkan Video Panduan Beliau di Carabuatcoklat.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...